Een zomer lang MINI Belux in het zonnetje zetten.
New-age adverteren: ervaar de eindeloze mogelijkheden van Youtube in real life.
Voor Gen-Z en Zillenials is YouTube wat lineaire televisie was voor de generaties daarvoor. Geen verrassing dus dat Youtube een heel aantrekkelijk platform is voor adverteerders. Hoe kunnen we deze adverteerders dit ook écht laten ervaren? Precies. Door hen onder te dompelen in de rijke cultuur van YouTube en haar creators! In een creatieve, urban setting vol verrassingen brachten we de magie van Youtube tot leven en lieten we onze doelgroep YouTube in real life verkennen. Met spectaculaire optredens van de vetste, internationale artiesten. Maar Brandcast ging verder dan spektakel - deelnemers deden hier ook een schat aan kennis op over Youtube als reclameplatform. Jazeker, informatie en entertainment gaan hand in hand!
"YouTube’s Brandcast was echt een geweldig evenement met meer dan 400 gasten in één van de beste locaties van Rotterdam: De Maassilo. In deze bruisende hub voor creativiteit organiseerden we een show waarin inhoud werd afgewisseld met geweldige talks en optredens. Mijn highlight? De muzikale afsluiting door Fatboy Slim.”
Connecting viewers,
creators and brands.
De kunst van het verdwalen
Gasten laten verdwalen in een doolhof van content.
Als het leven om de reis draait, dan is verdwalen geen tijdsverspilling. Zeker niet, als het betekent dat je rondzwerft in het doolhof dat we creëerden voor YouTube’s Brandcast. Door de duisternis en rook stapten gasten in een labyrint vol contentmakers en influencers. Op elke hoek ontmoetten gasten een nieuwe wereld die een ander verhaal vertelde over makers, hun kanalen en hun successen. De kracht van YouTube, gevangen in een doolhof!