De straat op voor een bedrijfscultuur van vertrouwen.
Elk jaar reikt Great Place to Work (GPTW) de Best Workplaces Awards uit aan baanbrekende organisaties die het goede voorbeeld geven op het gebied van bedrijfscultuur. Dit jaar wilde GPTW Nederland hun positie als thought leaders versterken. Aangezien GPTW een pionier is en niet bang is om dingen anders te doen, hebben we de boel flink opgeschud. We organiseerden een unieke walk-and-talk rond Utrecht waarin gesprekken over mentale gezondheid, gelijkheid en LGBTQIA+ centraal stonden. 'Walk Your Talk' werd een echte oproep tot actie voor meer empathisch en inclusiever leiderschap. Woorden én daden.
“Het ontwerpen van ‘Walk Your Talk’ ging verder dan esthetiek; het ging om het creëren van een boodschap die aanslaat. De inspiratie voor de designs komt dan ook uit activisme. En dat hebben we samengevoegd met een duidelijke missie om openhartige gesprekken te stimuleren. Deze campagne was daarmee echt een oproep tot actie. Een project voor in de boeken!”
Talk the talk.
Walk the walk.
Real talk.
Eerlijke gesprekken tussen leiders en talent.
Een kaartspel dat het bewustzijn over diversiteit, gelijkheid en inclusie vergroot? Juist. Samen met GPTW hebben we een spel ontwikkeld dat ‘big bosses’ en top talent uitnodigt voor eerlijke gesprekken. Echte vragen om de kloof tussen managers en hun medewerkers te overbruggen en een beter begrip te creëren. Een kaartspel voor de lange termijn: het wordt nog steeds geproduceerd.