Scroll naar beneden

A Big Love Story aan de Belgische kust.
 

OVAL en MINI brachten ‘The Summer of MINI’ naar Knokke-Heist - en hoe! Dankzij een waanzinnige make-over werd een leeg winkelpand omgetoverd tot een fantastische MINI pop-up. Vier weken lang werden bezoekers ondergedompeld in een wereld van vrolijk gestreepte muren, oversized zwembanden en strandparasols die … uit het plafond kwamen! Hier nam je een duik in de wereld van MINI waar je de nieuwe MINI Aceman, MINI Cooper en MINI Countryman van dichtbij ontdekte. En alsof dat nog niet genoeg was, kon je je liefde voor MINI verzilveren met hun nieuwste lifestylecollectie, nippend aan een drankje bij de bar met een live DJ-set op de achtergrond.

Maar we gingen verder dan alleen een fysieke beleving. OVAL zorgde ook voor de online activering van 'The Summer of MINI'. Van een strakke programmatic campaign tot social ads en digitale out-of-home branding door heel Knokke-Heist: MINI was overal. En om het helemaal af te maken deden we een take-over van de straten met MINI shuttles, MINI goodies, MINI branding … Onze campagne maakte iedereen warm voor ‘The Summer of MINI’.

+5000 bezoekers
2590 leads

Onze missie? De wereld een beetje kleurrijker maken, één MINI-fan tegelijk. En dat is gelukt! Meer dan 5000 nieuwsgierige zielen vonden hun weg naar onze MINI pop-up, en meer dan 300 boekten een proefrit. Dat is het dubbele van onze doelstelling! 'The Summer of MINI' was een groot succes, dankzij onze creatieve zomerse vibes en de perfect geïntegreerde campagne.

Let's touch base