UCB
Randstad 60: toegewijd aan kandidaten, klanten en elkaar.
Elke verjaardag is speciaal, maar deze was uitzonderlijk. Om het diamanten jubileum van Randstad te vieren, lanceerden we een wereldwijde campagne met het concept 'Above & Beyond'. Waarom? Omdat medewerkers zich al sinds 1959 inzetten voor hun kandidaten, klanten en elkaar. En daarin altijd nét dat beetje extra geven. Op de officiële verjaardag van Randstad trapten we af met een online show, die alle 34.000 medewerkers wereldwijd bereikte. Na deze livestream volgde een interactieve interne campagne met enkele onverwachte activaties. Dit project laat zien: met onze creativiteit en mensgerichte aanpak kunnen we zelfs in een online omgeving onvergetelijke ervaringen creëren. For real.
"Voor 'Above & Beyond' kregen we de kans om bijzonder dicht bij de cultuur en de medewerkers van Randstad te komen. Het was fantastisch om in de details te duiken van wat het betekent om bij Randstad te werken. Alleen zo konden we een creatieve campagne verzinnen die naadloos aansluit bij de belevingswereld van medewerkers.”
Vang de magie.
Hier.
Game on!
De Randstad-wereld verbinden: klik-voor-klik
Onze campagne draaide om gamificatie. We matchten medewerkers op basis van gepersonaliseerde profielen, lieten hen inspirerende verhalen delen via een videoplatform en testten hun Randstad-kennis met leuke teamspellen. Van beeldherkenning tot woordassociatie: het werd een nek-aan-nek race tussen teams om de geweldige prijzen te veroveren. Wie zegt dat interne betrokkenheid niet interactief kan zijn?