Een housewarming om nooit te vergeten
Een jubileum met een hoofdrol voor medewerkers.
Ordina, inmiddels bekend als Sopra Steria, is al vijftig jaar een digitale pionier. Om een halve eeuw 'Ahead of Change' te vieren, lanceerden we de Changemakers campagne. Een campagne die in het teken staat van Ordina’s medewerkers. Want eerlijk is eerlijk: het zijn deze changemakers die Ordina laten groeien. Elke dag. Ieder met een bijzonder verhaal. Wij hebben deze verhalen gebundeld en vertaald naar een activerende campagne met inspirerende sessies, online events en verdiepende content. Het resultaat? We hebben Ordina’s groeireis naar de toekomst vastgelegd, medewerkers in actie gebracht én het aantal sollicitanten flink laten stijgen. Missie geslaagd!
"Werken aan de strategie voor Ordina’s 50ste verjaardag was een leuke puzzel. We moesten rekening houden met de behoeften van verschillende stakeholders en doelgroepen om iets te creëren dat iedereen aanspreekt. Empathische en eerlijke gesprekken hielpen ons de goede kant op. Zo was het mogelijk om Ordina’s legacy te eren én tegelijkertijd te laten zien dat technologie slechts zo krachtig is als de mensen bij Ordina die het gebruiken."
De status quo
uitdagen.
Chats of Change–the podcast
De menselijke kant van de techevolutie.
Wat maakt een Changemaker? In een speciale podcast serie die we samen met MT/Sprout en Tijd.be hebben samengesteld, gaven we mensen meer inzicht in Ordina’s visie voor de toekomst. Met ervaren sprekers en scherpe inzichten is dit een must-listen voor klanten en medewerkers die de tech-tunnelvisie willen ontvluchten en mensgerichte innovatie willen omarmen.